Doprava, platba, vrácení zboží a reklamace
Tato stránka poskytuje podrobné informace o možnostech dopravy a způsobech platby. Zahrnuje také pokyny k vrácení zboží a postupu při vyřizování reklamací.
Doprava a osobní odběr
Doručení po České republice 🇨🇿
Při objednávce nad 3,000 Kč doprava zdarma!
Balíkovna na adresu - 115 Kč
Balíkovna - 79 Kč
PPL - 89 Kč
PPL - Parcel shop - 49 Kč
Zásilkovna - 69 Kč
Osobní odběr - ZDARMA
Dobírka pro ČR: 29 Kč (19 Kč u Zásilkkovny a Balíkovny)
Doručení na Slovensko 🇸🇰
Při objednávce nad 120 EUR doprava zdarma!
SPS Slovensko - 4,6€ / 115 Kč
SPS - Parcel shop - 3,8€ / 95 Kč
Packeta (Zásielkovňa) - 3,2€ / 80 Kč
Dobírka pro Slovensko 1,14€ (0,80€ u Packeta - Zásielkovňa)
Doručení do Německa, Polska a Rakouska 🇩🇪🇵🇱🇦🇹
Shipping costs for Germany, Poland and Austria
DHL - Germany, Poland and Austria - 6,3€ / 160 Kč
Dostupnosti
Vaše objednávka bude odeslána v závislosti na dostupnosti daného produktu.
Skladem
Při objednávce v pracovní dny do 13:00 bude zboží odesláno ještě dnes. Po 13:00 bude zboží odesláno následující pracovní den. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně v den objednávky po obdržení emailu či sms. Zboží je možné zakoupit v kamenné prodejně.
Skladem online
Zboží bude odesláno nejpozději do 2 pracovních dnů od odeslání objednávky. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně po obdržení emailu či sms, nejpozději do dvou pracovních dnů od objednávky.
Do 5 dnů
Zboží bude odesláno nejpozději do 5 pracovních dnů od odeslání objednávky. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně po obdržení emailu či sms.
Dopravci pro Českou republiku
Balíkovna na adresu (Česká pošta - Balík do ruky)
- balíkovna garantuje doručení do druhého dne
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni Českou poštou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
- pokud nebudete zastiženi, nechá Vám kurýr Balíkovny ve schránce oznámení a zásilka bude uložena na Vaší poště 14 kalendářních dnů
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Balíkovny
Balíkovna (Česká pošta - Balík do Balíkovny)
- Balíkovna garantuje doručení do druhého dne na jakoukoliv z 2000 Balíkoven v České republice
- služba je pro všechny, kteří jsou těžko k zastižení a chtějí, aby na ně zásilka čekala v jedné z balíkoven
- o možnosti si zásilku vyzvednout na Vámi zvolené poště, budete kontaktováni Balíkovenou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
- zásilka bude uložena na Vaší poště 7 kalendářních dnů
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
- zásilku může vyzvednout i 3. osoba - není nutné předkládat doklad totožnosti
- pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem
- pouze pro malé zásilky
PPL
- PPL garantuje doručení do druhého dne, balíky doručuje ve všední dny od 8 do 18 h
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
- dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo u kurýra
- pokud Vás řidič nezastihne, zanechá Vám ve schránce oznámení a zásilku Vám bude doručovat následující pracovní den
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
PPL - Parcelshop
- PPL garantuje doručení do ParcelShopu do druhého dne
- PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podacích míst v České republice
- tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení
- PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů
- je možné zaplatit hotově nebo platební kartou
Zásilkovna ČR
- objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna, pobočku si zvolíte v košíku
- standardní dodání do 1-2 pracovních dnů
- v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky
- na pobočky Zásilkovny doručujeme pouze na území České republiky
- dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo v Zásilkovně
- po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí
- zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- pouze pro malé zásilky
Dopravci pro Slovensko
SPS Slovensko
- doručení trvá 2-3 dny
- platba v Eurech (€) při převzetí
- zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
- v případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
- standardní úložní doba: 7 dnů (možno zdarma prodloužit)
- minimálně 3 pokusy o doručení
- v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.)
SPS - Parcel Shop - Slovensko
- SPS garantuje doručení do Parcel Shopu do 2-3 dnů
- SPS Parcel Shop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podacích míst na Slovensku - přes 1400 poboček
- tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení
- SPS Parcel Shop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů
- je možné zaplatit hotově nebo platební kartou
Packeta (Zásielkovňa)
- objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Packeta (Zásielkovňa), pobočku si zvolíte v košíku
- standardní dodání do 2 pracovních dnů
- v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky
- na pobočky Packety doručujeme pouze na území Slovenska
- dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo v Packeta
- po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí
- zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- pouze pro malé zásilky
Dopravci pro Německo, Polsko a Rakousko (Couriers for Germany, Poland and Austria)
DHL
- doručení trvá 3-4 dny (3-4 days delivery time)
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání DHL delivers packages weekdays 8 to 18 h. Deliveryman will contact you on the day of delivery to arrange details of the transfer - delivery time
- v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.) if the driver does not reach you at the first delivery attempt, they will try to deliver the package the next business day
Možnosti platby
Za zboží je možné zaplatit několika způsoby, všechny platby jsou zdarma, až na dobírku, za kterou zaplatíte 29,-Kč (19,-Kč u Zásilkovny)
Dobírkou
- hotově formou dobírky při přebírání zásilky
- platební kartou:
- PPL - v případě dodání přímo řidiči
- Česká pošta - na pobočkách České pošty platební kartou - ceník dobírky:
- 29,-Kč (19,-Kč u Zásilkovny)
Platba kartou
- platba pomocí Vaší platební karty přes platební bránu
- Apple Pay
- Google Pay
- Click to Pay
- předvyplněný bankovní převod – za pomoci platebních tlačítek Vaší banky
Bezhotovostní převod (zdarma a bez poplatků)
- ČR - bezhotovostní převod peněz, platba předem na účet: 107-7071290297/0100; více informací zde
- SK - bezhotovostní převod peněz, platba předem na účet IBAN: CZ5701000001154668310277, BIC (SWIFT): KOMBCZPPXXX; více informací zde
Osobní odběr
- při osobním odběru zboží na prodejně v Praze můžete zboží zaplatit hotově, platební kartou a dárkovým poukazem
Dárkovým poukazem
- v případě, že si vyberete zboží v nižší hodnotě, než je hodnota poukazu, nebude Vám rozdíl částky vrácen
- v případě, že si vyberete zboží ve vyšší hodnotě než je hodnota poukazu, rozdíl ceny může být doplacen některým ze způsobů platby
- celková hodnota dárkového poukazu ani její část nemůže být proměněna za hotovost
- poukaz je platný 1 rok od jeho vystavení
Jak na platbu kartou přes Platební bránu 3D Secure?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:
- číslo platební karty
- datum expirace platební karty
- CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Údaje z Vaší platební karty jsou předávány přímo bance, která zajišťuje bezpečný a zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a tím nám dá pokyn k vyřízení objednávky.
GP webpay je internetová platební brána pro rychlé a bezpečné platby kartou. Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA a Diners Club. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterCard Mobile, které probíhají přes mobilní telefon pomocí QR kódu. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode a Verified by VISA, definované karetními asociacemi MasterCard a VISA. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.
Jak na platbu přes Apple Pay?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni přihlášení k vašemu účtu na Apple Pay a následně provedete platbu. Apple pay je možné platit v aplikacích iOS, watchOS a v prohlížeči Safari.
Jak na platbu přes Click to Pay?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni přihlášení k vašemu účtu na Click to Pay a následně provedete platbu.
Jak na platbu přes Google Pay?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde s Google Pay můžete jednoduše zaplatit pomocí platebních karet uložených ve vašem účtu Google. Klikněte na tlačítko "Zaplatit", přihlaste se do vašeho účtu Google a vyberte, kterou z uložených karet chcete použít. Platba může vyžadovat zabezpečení 3D Secure s ověřením držitele platební karty vydavatelem.
Jak na platbu bankovním převodem?
Online platba z účtu probíhá v několika krocích:
1) Nejprve je třeba udělit souhlas pro přístup k vaší bance, abychom věděli, z jakého účtu chcete platit.
2) Pak za vás připravíme platební příkaz, který potvrdíte.
3) Budete využívat podobný způsob přihlašování a schvalování jako u internetového bankovnictví. Nakonec se vrátíte zpět do obchodu.
Jak na bezhotovostní převod?
Bezhotovostní převod peněz, tato platba předem se doporučuje v případě, že nechcete platit při převzetí Vaší objednávky, když je Vám doručována Českou poštou, PPL, Zásilkovnou nebo při osobním odběru na kamenné prodejně. Všechny potřebné informace, včetně variabilního symbolu, pro úspěšný převod Vám budou doručeny v emailu. Variabilní symbol odpovídá číslu objednávky.
Platit můžete jednoduše pomocí QR kódu, který naleznete ve stejném emailu.
Variabilní symbol = číslo objednávky
V ČR platbu zasílejte na účet: 107-7071290297/0100 vedený u Komerční banky, a.s.
Ze Slovenska a zahraničí zasílejte zdarma a bez poplatku na účet:
IBAN: CZ5701000001154668310277
BIC (SWIFT): KOMBCZPPXXX vedený u Komerční banka a.s.
Jak uplatnit dárkový poukaz v e-shopu?
Objednávku proveďte klasickým způsobem, poté do pole „vložit slevový kupón“ v objednávkovém formuláři vepište Váš bezpečnostní kód (natištěn červeně na přední straně poukazu). Výsledná částka Vaší objednávky pak bude snížena o hodnotu Vašeho dárkového poukazu. V případě, že si vyberete zboží v nižší hodnotě, než je hodnota poukazu, nebude Vám rozdíl částky vrácen. V případě, že si vyberete zboží ve vyšší hodnotě, než je hodnota poukazu, může být rozdíl ceny doplacen některým ze způsobů platby.
Výměna a vrácení zboží
Produkt můžete vrátit / vyměnit osobně v Praze
Stačí si připravit kopii faktury a zakoupené zboží, které na místě můžete vrátit či vyměnit za jinou barvu nebo velikost. Většinu výměn vyřídíme hned na místě.
Nepoškozené a nepoužité zboží očistěte a zabalte
Dobře zabalte očištěné zboží, včetně návodů a příslušenství, aby se balík nepoškodil. Originální obal nepřelepujte, aby zůstal neporušený.
Doplňující informace
V případě, že Vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje (barva, velikost atd.) můžete nepoškozené a nepoužité zboží do 14 dnů od převzetí bezplatně vyměnit / vrátit.
Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.
V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.
Zboží na výměnu společně s vyplněnou kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy obchody - Výměna
Malešická 2178/20
130 00 Praha 3
Zboží na vrácení společně s vyplněnou kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy obchody - Vrácení
Malešická 2178/20
130 00 Praha 3
Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit. Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost. Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).
Reklamace
Zavolejte nám na číslo
+420 777 493 182
Nebo nám napište e-mail na reklamace@honzovy-longboardy.cz. Odpovíme co nejrychleji, během naší pracovní doby
Zboží nám můžete zaslat či přinést osobně na prodejnu
Stačí si připravit reklamované zboží a kopii faktury, kde zároveň uvedete důvod reklamace a způsob řešení (výměna, oprava sleva), viz příklad
Zboží nesmí být zasláno na dobírku a musí být kompletní a čisté*
Zboží, které je zaslané na dobírku nebo je nekompletní (pouze jedna brusle místo celého páru atd), je odmítnuto
Doplňující informace
*Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna brusle, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné (pokud není dohodnuto jinak). Zašpiněné a nekompletní zboží bude vráceno zpět. Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit.
Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: reklamace@honzovy-longboardy.cz.
Reklamované zboží společně s vyplněnou kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy obchody - Reklamace
Malešická 2178/20
130 00 Praha 3